Ahad, 22 Mei 2011

Tiada Lagi Facebook..


 Semalam aku telah melumpuhkan akaun Facebook aku..sekarang aku telah kehilangan ramai rakan2 kerana tindakan aku itu..he..he.. bukan aku tak der kawan2 yg aku sayang kat sana tetapi aku bosan sangat kerana terlalu ramai rakan aku..dah tu semua yg nak add aku tu aku tak kenal..bila add aku tu pulak dorang tak pernah pun nak sapa aku apatah lagi nak tolong like kat status/gambar yang aku  post...he..he....

Sebenarnya aku nie tak suka nak remove org atau nak abaikan apabila ada orang yg add aku...aku terfikir kalau aku add org, nanti org tu buat apa yg aku buat dan tertunggu untuk pengesahan..... kan kesian...emmm..itulah sikap aku ni terlalu memikir pasal org lain...ape2 pun buat rakan yg aku sayang aku dah sent dlm inbox no phone aku untuk dihubungi.....tengok lah kalau ada mood aku buat baru ker FB tu...
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com