Selasa, 13 September 2011

Saya Anak Merdeka Malaysia

Hiii...selamat sejahtera rakyat Malaysia yang berbilang kaum....


Selamat menyambut hari Malaysia...saya bangga menjadi anak Malaysia... ada ker kawan2 yang tak tau bila hari Malaysia..saya mesti ingat punya sebab hari Malaysia negara kita cuti...pada tahun ini pulak negar kita menyambut hari Malaysia dan Hari Kemerdekaan pada tarikh yang sama...sebab pada 31.Ogos hari tu hari Raya...tak kan nak membuat sambutan jugak pada hari raya...

ni lah bendera Malaysia yang megah berkibar di depan rumah aku...
MR.Police yg snap pic ni..


Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

4 ulasan :

  1. uuuuuuuuu cantik gambar tu....nape tak pasang lagu patriotik...?

    BalasPadam
  2. @adibdaddy ye lah..pas nie tukar lagu patriotik lah....tq2..good idea

    BalasPadam
  3. @Rihan happy Malaysia days jugak rihan ya...dah kibar bendera ke belum...

    BalasPadam

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com