Sabtu, 7 Mei 2011

my BFF


Saya ada 2 orang best friend...walaupun masing-masing dah ada kehidupan dan keluarga sendiri tapi kami still contact walaupun jarang2...yang pasti hubungan kami tak akan terputus..kalau no phone tukar ke hilang akan ada pemudah cara yang akan menemukan kami.. walaupun kami ni jugak berbeza fizikal tapi ok lah otak masing2 punya n yg pasti sama2 suku...ha,,ha,,ha...
                                                       Sahabat aku tu ialah SURYATI N ASMAH...
Suryati ni kurus cekeding n tinggi..kalau tengok dari dekat mesti org takut sebab jari2nyer panjang n kurus.  aku panggil dia kak yati sebab tua laa..kak yati dah kahwin n ada anak seorang..tapi kesian pada dia kerana ada masalah jantung..semoga kak yati tabah ya...saya pulak biasa lah CHUBBY2 n COMEY...Walaupun Chubby2 tapi saya tinggi..org kata tak lah nampak gempal..( kata2 mak aku untuk mengambil hati aku)..tapi walau aku besar tapi aku paling muda...aku pun dah kawin jugak dan ada anak sorang jugak..ape hal tak produktif nie..sorang jer masing2..
Asmah pulak rendah dan rendang lah...bukan rendang ayam ya....Asmah nie belum kahwin lagi..dah terkena sumpah kot...dulu masa study dia lah yang dulu ada boypren..sekarang boypren dia entah ada ker tak...tak pe lah as moga ko bertemu jodoh ya...Hobi kami gelak2..akan ada cerita lawak yang muncul..kalau kami gelak sampai keluar air mata..hari tu last jumpa kami saling berkongsi cerita...semoga sahabat baik ku nie sihat selalu dan berbahagia..Buat Kak Yati tu rajin2 makan ubat..

Tengoklah perbezaan kami nie...tetapi kami BEST...
Friend till Died..




Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com