Sabtu, 7 Mei 2011

Contest..Selamat Hari Guru, Cikgu!!

Hari guru menjelma lagi..Setiap tahun sekolah aku akan mengadakan aktiviti sukaneka dan makan2 time lah.. Guru seronok bermain murid pulak seronok melihat gelagat guru...Buat pertama kalinya saya join contest ni..setelah aku membelek blog seorang guru nie http://www.abgshah.com  ..sebelum nie hanya baca2 n tengok2 jer orang buat contest..tetapi sebab rasa bangga menjadi guru so saya pun join ler..Harap2 menang lah..he..he..

Bila murid duduk, cikgu berdiri..
Bila murid di seligi,cikgu pula kena gari,
Murid datang naik BMW 7 siri, cikgu naik motor buruk roadtax pun dah nak mati,
murid belajar sampai phd, cikgu baru berkira-kira nak sambung degree,
Namun di dunia cikgu berbakti, hanya tuhan yang dapat balas segala jasa
 dan bakti yang ditabur seikhlas hati..
Selamat Hari Guru. 


Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

2 ulasan :

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com