Selasa, 3 Mei 2011

Blog lucah...Awek jepun..

Crazy Emoticonswah panas cerita..macam goreng pisang plak..panas2 laku dah sejuk n keras orang tak mau makan kan.. sehari dua nie baru aku perasan bila jumlah follower aku sudah sedikit meningkat...meningkat sikit jer bukan lah meningkat banyak macam blogger2 lain punyer...aku nie kan masih berhingus..kalau keluar hingus tu pun aku tak tau nak mengelapnya..

straight to the point ler..blog aku nie telah disinggahi oleh awek Jepun tau...wah menjadi blog antarabangsa gitu ( ke antarabangsat ).kalau korang nak tau blog lucah yg aku katakan tu ader...nak tengok...klik lah pada follower aku tu..tgok nick name pun dah tau...ingatkan benda yg baik2 dtg menjengah rupa2nya..bagi aku tengok gambar2 sex dorang..adoi..Crazy Emoticons.terkezutt aku....macam nak kena heart attack lak...kalau korang yang suka tengok tu pegilah jengok...

tapi aku nak tanya..macam ner nak remove dorang tu ya...aku ni bukak blog setakat buat entry..sikit2 edit tu tau lah...pas ni aku cari cara nak remove...Monkey Emoticons
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com