Isnin, 2 Mei 2011

mana kawan-kawanku..

Monkey EmoticonsSudah 3 hari rasanya guru-guru yang mengikuti  PJJ- Ijazah Sarjana Muda mengalami badai tsunami. aper ke tidaknyer tugasan yang mempunyai dapatan 72 markah tu harus disiapkan dalam masa 3 hari... Bagai nak gila masing-masing sibuk mencungkil maklumat di sana-sini. aku lihat halaman http://www.scribd.com/ habis diterjah oleh guru-guru..sebenarnya aku pun tak tau aper kegunaannya..yang aku tau aku boleh melihat dan membaca maklumat-maklumat dan tesis2 yang diupload disana..seara automatik aku pun turut me-Login jugak lah..

bila dah macam aku pun memerlukan kawan untuk membincangkan jawapan dan bertanyakan soalan2 yang tidak faham...Monkey Emoticonsso kawan2 aku semua jauh2..yang dekat pun kat kl..bukan tak der kawan-kawan satu sekolah yang sama melakukan Pjj nie..dorang semua bercuti ke Thailand mengikut rombongan sekolah..nasib baik aku awal-awal lagi tak mau ikut...sebenarnya rombongan tu tahun lepas nak pergi tetapi Thailand dilanda banjir jadi postpone ler ke tahun nie..klu tak burn lah deposit yang dorang...

aku perlukan akwan untuk berdiskusi lah...so bulan ni aku rasa top up phone aku melambung..biasanya sebulan aku guna Rm30 jer n yang paling banyak pun Rm60..ni dah lebih bajet....Monkey Emoticons
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com