Sabtu, 6 Ogos 2011

Drama 100 hari...

selamat sejahtera....haiii blogger semua...

wah malam minggu ni..anda buat aper ya...saya duduk rumah sahaja menonton tv...antara cerita yang saya tonton malam nie yang kekal dalam memori saya ialah TV1..cerita 100 hari....best cerita nie..meleleh air mata dan menginsafkan...cerita pasal pemandu dan bosnya...bos org kaya biasalah lupa bila akan mati tetapi berbeza dengan pemandunya yg bersederhana dan mementingkan agama.. apa yang best cerita nie ialah bila teraju utamanya iaitu Zul huzaimi mati kemalangan semasa membawa bosnya yang mabuk2 pulang ke rumah..

cerita ini mengingatkan kita atau tanda2 kita menghampiri maut..dengan kiraan 100 hari sehingga ke hari kematian....Rugi sapa yang tak sempat nak layan cerita nie....saya nak bagi 5 ***** kat drama nie...ha..ha...
ini lah dia ..dan aku respek dia sebab dia  dimandikan kan dikapankan...

ni pulak..mudah lupa diri...

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

15 ulasan :

  1. mmg best..tp tk smpat tgok awl2..kl bleh download...mmg nk cari la cite ni..

    BalasPadam
  2. @MIG Laundry yup memang best sangat...nak cari kat you tube kot2 ada yg tolong upload..

    BalasPadam
  3. sapa2 tahu zikir apa yg digunakan dalam cerita ni tolong bagitahu...WAN JKFC

    BalasPadam
  4. @Tanpa Nama maaf lah saudara wan..saya hanya menonton..maklumlah saya non muslim tetapi saya boleh mengikuti cerita2 sedemikian....

    BalasPadam
  5. saya pon tengok jugak..memang terbaik..=)

    BalasPadam
  6. tntng zikir tu,saudara/i leh search kt youtube Qasidah istighfar

    BalasPadam
  7. slm perkenalan...singgah cini & follow...

    sya pon tgk gak drama ni tp tgk dah ujung2..mmg bagus drama ni...meleleh air mata ...insafff

    BalasPadam
  8. yela mmg best tapi dpt tgk dkt2 nak abis. nak minta rtm ulang tayang citer ni...masa anak dia mandi dn kafankan ayah die paling syahdukan

    BalasPadam
  9. Saya nak sangat tengok sebab saya tengok comment yg bagus semua.saya dan anak saya Jibran Irfan berlakon tapi 3 babak je..yg jadi kak long pada maria faridah>>kalau ada keluar tolong update ye...trima kasih>>>>

    BalasPadam
  10. zikir yg dimainkan dlm drama tu bertajuk Astaghfirullah - Ustaz Ismail Bin Ahmad El-Ajyali

    http://youtu.be/9FsVQpZKbBE

    BalasPadam
  11. tau x kat mane nak download cerite nie??? puas mencari tp x jumpe... huhuhuhu

    BalasPadam
  12. Zikir dlm cerita ini:

    astaghfirullah rabbal baraya - Ustaz Ismail Ahmad El-Ajyali

    la illaha il Allah - Sheikh Mishary Rashid Al Afasy

    Lagu dalam cerita ini:

    Ya Rahman - Opick
    No word is worthy - Sami Yusuf

    BalasPadam

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com