Sabtu, 6 Ogos 2011

Bazar Ramadan...

selamat sejahtera.....

Petang tadi saya sekelurga keluar meronda2 ke bazar ramadan...walhal tengah harinyer dah masak lauk ikan patin, sayur pucuk meranti dan kerang rebus....tapi disebabkan bosan dah teringin nak makan kuih2 so kami pun keluarlah merayau2 ke bazar2 ramadan yang terdapat di kawasan sabak bernam nie....

kami tak singgah di bazar ramadan Sungai Besar kerana tidak berminat nak singgah..lagipun masalah kesesakan berlaku disini...walaupun tempat parking luas aku tak sanggup...kawasan tumpuan lah katakan...mesti penuh punyer...

jadi kami pun menghala lah ke Merbau Berdarah..lalu kawasan bazar yg di tepi jalan..kawasan kampung tak sibuk mana pun..tapi tak singgah sebab tengok banyak orang menjual lauk-pauk sahaja... suami pun u-turn semula menghala ke Bagan Terap..singgah lah kat sini...beli pinggul ayam...( nampak sopan sikit)..ingat nak beli RM1 tapi tak dapat..harga buntut ayam pun mahal...kena beli RM2 dapat 7 ketul buntut ayam tu...terkejut jugak...sebelum ni saya beli RM1 dapat 10 ketul..OMG...( oh memang giler)...harga dah naik...pas tu beli air sebungkus dah harga RM3..sebelum nie Rm2 je...ohh...mahalnyer....Nasib baik aku tak berminat nak pergi ke bazar ramadan...selamat duit aku....
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com