Rabu, 4 Mei 2011

best ker?? Lelaki Lombok nie...

Web Graphic


Bosan bangat aku akhir2 ini..baca di surat khabar ader jer cerita pasal perempuan RAKYAT MALAYSIA yang lari ikut jejaka LOMBOK...best ker duduk kat lombok tu...atau romantik sangat ke lelaki lombok tu sampai sanggup tinggalkan keluarga, ibu bapa,dan negara...wah bersemangat aku...



Animated Gifsmasalah kes nie bukan 1 tapi dah kerap sangat..ada yang masih bujang dan ada jugak yang sudah berkawin.. sanggup tu tinggalkan suami yang sudah lama dikenali...manis macam madu kot ayat2 jejaka lombok nie..nanti balik lombok mungkin dia janji nak bawa bulan madu ke pelangi kot, nak bina Taj Mahal kat lombok....hakikatnya nak bina Taj Murah pun tak dapat baru lah sms keluarga...mula lah episode sedih...nangis meraung2, merayu melutut nak mintak keluarga bawa balik ke Malaysia...aduh angin betul aku..menyusahkan kerajaan jer..nak ambik bawa balik pulak..kalau dah ada anak, ada pulak kes kat mahkamah..saper yang berhauntuk jaga anak tu...kan banyak masalah tu...

Kenapalah rakyat kita nie berfikiran senteng ya...malu beb..kat surat khabar tu kuar macam2..sekarang nie kalau isteri atau anak tak balik rumah berjaga2...aku pun dulu penah kenal jugak dengan orang lombok nie..tapi aku tak kesah pun kat dorang..hari2 datang umah bapak aku untuk beli barang dan ambik gaji..memang aku tak nafikan lirikan mata dorang tu tajam jer bila memandang gadis..lagi2 kat anak2 dara...Monkey Emoticons
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com