Khamis, 5 Mei 2011

Budak sengal nie..

setiap hari khamis mesti aku kesibukkan..jadual waktu mengajar yang penuh dan sebelah petangnya ke sekolah lagi untuk mengajar tuisyen selama 2 jam....saper kata cikgu abis kerja jam 1.00 petang... tapi sibuk maner pun aku tetap sempat nak mengupdate blog...maklumlah dah jatuh cinta......dulu rajin berFB skrang gud bai lah FB..aku malas dah...
nie lah BOY aku...

cerita petang nie sebelum aku ke sekolah..aku sajer nak tunjuk kat korang anak aku yang handsome tu....

tengok spekmata aku pun dia layan gak..

                                                    

nak ambik jadi model iklan pakaian kanak2 pun ok gak...

pandai bergaya sebenarnya..gi sek tak nak pakai seluar pendek..seluar pendek untuk bersukan jer...

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com