Ahad, 13 Mei 2012

Selamat hari Ibu....

selamat sejahtera...

Mak saya.. miss u mak....


Selamat Hari Ibu buat ibuku yang bernama Puchet a/p Amit dan ibu mertuaku Asmah bt Basing..

Tidak ada sutera yang selembut belaianmu,
Tidak ada tempat yang paling nyaman selain dari pangkuanmu,
Tidak ada bunga yang secantik senyummanmu,
kau adalah alasan mengapa aku ada di sini......

Keajaiban dalam hidup adalah terlahirnya aku dan anak-anak mu dari rahimmu,
Seorang wanita yang memberi kami cinta dan pengorbanan,
Selamat Hari Ibu.....

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari ibu buat ibuku yang jauh dimata...maafkan anakanda mu ini kerana sering menyakitkan hatimu..ketahuilah olehmu anakmu ini merinduimu tetapi bagaimanakah harus anakmu ini  luahkan padamu kerana diriku amat malu kepadamu di sebabkan perbezaan dan kerenggangan  kasih sayang yang diriku terima...Aku bersyukur padamu..jika dirimu tiada maka tiadalah aku..
Maafkan anakmu ini......
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

2 ulasan :

  1. selamat hari ibu juga akk ucapkan
    semoga ibu sihat selalu dan dirahmati allahh .. ;)

    BalasPadam
  2. terima kasih kak ieda...selamat hari ibu juga untuk kak ieda...

    BalasPadam

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com