Ahad, 13 Mei 2012

Nak Join blog review by aldy shah dot com.....

Selamat sejahtera.....

Hari minggu macam ni duduk rumah jer lah dan tetiba sahaja rasa bosan sangat setelah adik bongsu ku pulang ke kampung setelah tamat tempoh penginapannya di rumah ku ini.. Jika dia ada mesti kitaorang dah pergi memancing ikan atau udang but hari nie golek-golek jer lah....

Di sebabkan kebosanan tadi maka saya pun menggodek-godeklah ( ada ker translate perkataan ni jika blogger asing singgah ya..) blog para bloggerwati dan bloggerwan yang hebat-hebat di Malaysia nie..Maklumlah saya ni bloggger yang tidak popular bukan picisan ( tidak bermutu/ tidak berharga) ya... Maka terjumpa lah bloggerwan ini  aldy shah dot com ... baca-baca dia punya blog ternampak lah pulak pasal nak buat review blog...Wah dalam hatiku berbunga-bunga pulak bila ada segmen macam ni maklumlah blogger macam saya ni mana ada yang kenal...

Bagus blog aldy shah dot com ni..Blog dia merah menyala gitu dan kemas jer..Cuma yang saya tak tau nak klik follower yang mana satu entah..apa-apa pun saya follower je lah... Saya harap sangat aldy shah dot com dapat review blog saya ni..Blog saya ni special sangat sebab rasa-rasanya sayalah blogger orang asli yang memasukkan sedikit sebanyak info-info  masyarakat orang asli...Please review ya aldy shah dot com  he..he...
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com