Isnin, 18 Mei 2009

SJKC SIN MIN....

arrrhhh sibuknyer minggu nie...pas abis periksa petngahan tahun terus sukan lak... skrg ni sibuk tanda kertas peperiksaan....24 ni hari sukan plak...minggu nie dah mula buat saringan...tapi best plak tahun nie baru dapat cuti pas abis sukan...klu tak setiap tahun pas abis sukan tak cuti pun hari Isnin nyer..jadi sekolah 4 hari je lah..excited nak balik kampung...suami pun dah mintak cuti tapi 5 ari jer...tu pun sbb terdesak adik dia kenduri kawin kat kemaman...ikut kan cuti dia tak diluluskan sebab ramai yg dah ambik cuti....
cerita bab sekolah, sekolah aku ni pelik sikit lah...rabu nie ada buat LADAP yang terakhir... pasal BM tatabahasa dan penulisan..sebab ada cikgu baru balik kursus dan kena smpaikan maklumat ni segera...pas tu ari jumaat plak buat sambutan hari... meriahlah aku dengan pesta makanan...sekolahcina ni yg best diorg bawak mcm2 makanan...aku mkn jer aku pedulki aper aku bukan GOP pun...
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com