Ahad, 26 Julai 2009

diari harianku...

1st.. minggu ni 27 hingga 29 kat sekolah ader percubaan UPSR dan Ujian kali ketiga....relex tak payah ajar jaga budak jer..

2nd.. pada 3.8.09 hingga 6.8.09 aku akan bercamping kat Tanah Gambut,Sg sireh,Tnjg Karang..nie yg susah hati..mcm ner anak aku nak tinggal ni..mlm nak tidur ngan saper..aku lak ketua kat kem tu kena jg budak2 pengakap sek aku...tak boleh blik.. suami aku lak ader mlm2 tertentu kena tidur kat pejabat dia bila time dia keje 24 jam..nak bawak sekali kem tu takut tempat penginapan yg tak ok plak..kena tungggu dan lihat lah..

3rd..8.8.09 hingga 9.8.09 gi cameron highlands ikut rombongan guru2 sekolah..pening2 kepala aku..Pada hari yg sama ada pertandingan memancing...nak ikt gi ke biar aku gi memancing jer.. klu aku gi jugak jwbnyer bawak anak aku lah..tinggal my hubby sorng2 kat umah..

dan selepas itu PUASA plak...nie time aku nak kuruskan berat badan..harap2 dapat semangat lah..dapat turun 10 kg ke 2o kg pun ok jugak...bukan aper klu aku makan bulan puasa nie ader yg kena tangkap dorang bukan tau aku nie ORANG ASLI pun..tak kan aku nak tulis.. kat dahi plak..susah2..
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com