Selasa, 1 Februari 2011

Banjir Oh Banjir..

Alamak banjir pulak....Macam maner nie?? pagi ni dah nak gerak ke Kuantan..setau aku sepanjang LPT masih tak ader masalah lagi..Sampai Kuantan 1st benda yg kena buat gi HTAA ke wad Teratai kot tingkat 2 ICU nak melawat my brother in law yg minggu lepas tak sihat...Doktor sahkan B.IN.Law aku tu kena H1N1..Eh betul ker??Macam teruk sangat ajer..sedangkan dia tak der gi maner2 pun..setakat duduk mengajar kat utan tu jer...

p/s* semoga cepat sembuh..kesian kat bapak yg dah seminggu menunggu kat HTAA tu..

Pas ke HTAA aku akan gerak ke umah akak aku kat Menchupu..Kg.Orang Asli..sambut CNY n majlis cukur rambut Ermie rafiee.....( aper ya..) Naim...lupa lah..Rafiezrul tu abang dia...Tadi akak aku dah call suruh tolong beli kerepek dan kuih-muih..Maklumlah Sungai Besar ni banyak org jual kuih...( rindu kat kuih yg dijual oleh Nazmi Raja lawak)...Angpau bagi Airiel Ezriey yang besar ya Pak Ngah n Mak Ngahnya.. 

Masalah aku bermula kat sini...Pas dari umah akak tu aku kena lah gerak ke Keratong....alamak tadi adik bagi info jalan kat Dara Teh air dah mula naik..macam maner nie...tak lepas balik kg lah..Dah lah aku nak gi kampung pun kena ikut jalan ladang...Jalan ladang sawit tau-tau je lah..Bapa aku suruh tinggalkan Waja aku tu kat Balai Polis Kota Bahagia..alamak...dasyat..dasyat...Macam tak jadi ajer plan2 nie..yang jadi Duduk kat Htaa je lah tlg jaga yg sakit...
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com