Sabtu, 26 Februari 2011

Hulurkan Tangan Ringankan Beban aka BERSAMAmu eh Bersamaku...



Kenapa pulak aku nie??..buat entry hulurkan tangan ringankan beban nie...nak mintak derma ker??? eh tak der lah..baik kawan2 baca sehingga habis dulu ya..baru lah boleh tolong ringankan beban....

Pada minggu ini aku tidak cukup masa untuk menguruskan semua..masa yg aku lalui 24 jam sehari seperti 20 jam shaja..apesal singkat pulak nie??Kerja yang aku perlu lakssanakan pulak menimbun..sehingga ada seorang kawanku yg sudah register untk bekahwin terpaksa menangguhkan photography weddingnya..

Saya nak mintak kawan2 tolong hulurkan tangan..membantu saya menyelesaikan tugasan saya yang dah nak luput nie...buku log kena tulis tangan pun tak siap lagi..soalan2 periksa murid-murid tak di stapler..key in pendaftaran nama2 murid pengakap pun belum buat lagi...tolonglah..saya merayu..

Pilihan untuk tolong...sila tekan butang..

             1.untuk tolong gelak
         2. untuk tolong gelak lagi
        3.untuk tolong gelak,gelak,gelak

    4. tolong lah komen
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com