Isnin, 7 Februari 2011

Kesesakan Lalu Lintas..( Episod 1 Cuti-cuti Malaysia)

Jalan jem di Tol Karak
Dah mula sesak sebelum Tol Karak

melalui pintu gerbang di jambatan Sungai Pahang

tu sikit  ajer gambar yg saya letak..dah malas nak snap pic macam-macam aksi pengguna jalan raya yang dapat dilihat...antara yang paling aku tak berkenan ialah...

1. Menggunakan lorong kecemasan..(benci betul..aku siap menyumpah kalau aku nampak keta yg macm tu..)
2. Memandu di lorong laju tetapi keretanya bergerak perlahan..( mula lah aku bakar suami aku suruh potong )
3. Memotong Q apabila ingin membayar tol..nasib baik pakai smart tag..( dah la jln jem,kita dah Q lama dia pulak cucuk2 nak masuk Q kita ) hangin betul aku...

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com