Khamis, 17 Februari 2011

LAwak2..anak murid aku nie...


pagi nie aku mengajar pendidikan jasmani...maklumlah aku nie kategori obesiti so kena lah ajar PJ agar aku nie boleh slim sikit...10 kelas aku ajar PJ..isnin hingga jumaat..hari2 pakai baju sukan..memang syok lah....
Alkisah bermula pada pagi ini apabila aku tengah mengarahkan anak murid aku buat regangan memanaskan..tiba2 dalam baju aku ada sejenis serangga yang menggigit2 mesra..nasib baik aku nie tak geli pada serangga apatah lagi cicak...langsung aku tak geli....Pada masa itu aku mengarahkan anak murid aku memusingkan kepala mereka ke arah kiri..apabaila anak murid aku buat aku tolong kiralah...sambil mereka buat aku pun menggaru2 belakang aku yang gatal2 tu..tiba2 aku tengok anak mirud aku pun menggaru2 belakng mereka...Alamak!!!tergelak pulak aku memandang mereka...2/3 org murid melayu yg pham apa aku katakan mereka pun turut tergelak yg lain tu tercengang2 lah mereka...adoi.....susah2..

*p/s..membuat entry di sekolah..curi2 guna....harap maaf buat rakan2 tu tak dapat lagi nak follow...
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com