Ahad, 13 Mac 2011

menyampah....

Huhh menyampah aku..tadi duduk dalam keta kat pekan Sungai Besar...sambil sibuk layan facebook, nak update blog n tengok keputusan PPG tu..tiba2 ada lah sebiji kancil yg tak cerdik macam Sang kancil telah memparking kereta disebelah Waja kesayangan suami aku tu....anak beranak mereka pun buka pintu...yg hangin tu anak dia bukak pintu sampai kena pintu keta kitaorng pulak..sampai bergegar kereta..( gegaran yg perlahan lah..x mcm gegaran gempa bumi) tetapi itu membuatkan aku terkejut...dalam hati aku berkata.."habislah keta" sah suami aku masam muka nie...pas tu si emak nya pulak buka pintu pun kena jugak kat keta kitaorg...bukan ruang tu sempit tapi dorg yg bangang....
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com