Jumaat, 1 April 2011

Banyakla kamu punya April fool...

pinjam gambar kat yahoo

hiii kawan2....bertemu semula.....hari nie 1 Aprilkan..aku muncul setelah line di kawsan aku nie teruk tahap gaban...rasa nak bakor jer...bakor...bakor....pagi tadi semasa aku mengajar murid2ku pendidikan seni tiba2 si ketua kelas ( pan chang) telah berkata" Cikgu tu burung" lantas aku pun menoleh...kemudian 1 kelas mentertawakan aku...aper lagi hangin lah satu badan...kalau nak dibayangkan mcm tercacak jer rambut2 aku nie..murid2 tu siap tanya cikgu tak tau ker hari nie 1 April..dalam hati aku bukan aku tak tau smlam tu lagi dah ingat tapi aku ada baca sebuah buku...so aku menyokong buku....aku tak reti sangat nak terangkan kat sini takut salah info..tapi setau aku april fool nie tak baik lah....

tiba2 aku teringat lak masa aku study dulu aku telah buat jugak april fool nie...masa tu tengah cintan2 lah..aku punya april fool ialah aku call my hubby ckp masa tu nak putus lah..aper lagi blm sempat cakap abis dia dah letak phone n off kan phonenyer..gelabah gila aku masa tu.kot2 lah my hubby masa  tu tengah berfikiran senteng ker..sekali terjun bagunan aku jugak yg melepas....nasib baik perkara tu tak terjadi...so kawan2...fikir2kan lah ya...
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com