Isnin, 25 April 2011

Malam Gerenti Asyik..Asyik.Fm

Malam minggu yang lalu, saya dan family yg kecil tu gi lah ke Kuala Lumpur.. wah bercuti2 la kononnya..hajat sebenar nak ambik kunci rumah n kunci motor yg kawan pinjam tu..kawan tu pulak gi melihat konsert di Bukit Lanjan..jadi terpaksalah kami mencari kawan tu kat Bukit lanjan..susahnya nak cari kg Orang Asli Bukit Lanjan..kawasan tu dah lalu pun tapi masih tak nampak kampungnya...rupa2nya kampung tu tak macam kg yg aku bayangkan..semua rumah mereka ialah di lot pangsapuri..Wah..duduk pangsapuri..patut aku tak jumpa kampung mereka..ape2 pun nie lah hasilnya..setelah melihat konsert tu...
rakan setia tu...tau tak ape maksud JOBOK tu..
Khalifah.
saleem..ramai mak cik yg minat..
L
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

1 ulasan :

  1. singgah bc n3 d sini...

    singgah2 la disini
    jom kite bergelanggang santai d sini..

    http://akutetapaku85.blogspot.com/

    BalasPadam

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com