Sabtu, 21 Mei 2011

CheriTA Aq..

Dalam kesibukkan mengejar date line aku menghantar assignment pada Isnin nie sempat lagi aku berblogwalking...bukan aper bosan jugak nak perah idea menaip ayat2 skema...so aku meluahkan lah rasa perasaan aku yang rindu dendam nie...setelah berakhir hari guru dan agak keciwa sket lah dengan apa yg terjadi pada hari tu...eh..bukan2...bukan pasal pengumumkan PM hari tu..pasal kejadian yg berlaku di skool ler..
tadi aku gi jalan2..singgah sana, singgah sini..cuci mata ler katakan hari cuti..tiba2 aku tersepak batu...aduh malunya..tapi org tak tau..aku tersepak batu tu masa aku dah sampai kat rumah artis kita nie budak juvana...arrr malu lah nak cakap..betul aku sampai kat rumah dia..aku follow dia..aku betul suka tengok dia berlakon..best wooo...drama dia sekarang yg sedang dimainkan setiap hari Isnin..taik lalat dia comey lah...tapi yang paling aku tak tahan tengok dia kena buli...Grrrrr..marah nie macam komeng...hhee..hee..


he..he..singgah lah blog die nie..klik link kat atas tu tdi ya...
pinjam gambar tau..nak mimpi2..
p/s* Jgn mare ini cherita aq...
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com