Sabtu, 28 Mei 2011

Pengambilan Kafien lebih sikit malam nie...

EEmmmm...nak buat aper nie ya...aku pun tak tau....blur..sebenarnya korang memang tak tau ..sekarang nie aku update blog bila aku dah blur membuat rancangan mengajar..esok nak anta.. malam nie aku pulun buat sampai subuh nanti..kalau korang tak caya tengok lah mesti ada entry baru tengah malam nie...dan yang pastinya aku nak menonton MU VS BARCA...aku tau MU tu gah n hebat sangat lah sebab aku tengok semua org sibuk pakai jersi Mu..merah sana merah sini..hitam sana..hitam sini....tapi aku minat kat BARCA..kalau aku main ps2 ngan my husband mesti dia ambik MU n aku tentunya BARCA...Messi mesti hebat sebab Messi menggunakan produk HERBALIFE ape...minuman tenaga dan baik untuk menguruskan dan menggemukan badan...

Bintang Barcelona Si Messi ni akan menjadi tumpuan malam nie.Si Messi  akan digandingkan dengan Villa dan Pedro nak merobek gawang MU sekaligus merangkul kejuaraan dan menambahkan lagi kesedihan buat pemain MU... Andaikata menjadi juara pada malam ini lah...Gandingan mantap Iniesta dan Xavi jugak akan membantu  untuk melancarkan serangan bertubi-tubi ke gawang Van Der Sar yang dah melangkaui 40 tahun...gooolllll...BARCA aku harap korang menang lah...pleaseee...
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com