Selasa, 24 Mei 2011

showdown 2011

ni jejaka kacak ..kalau tak der dia tak syok lah..Hafiz
satu-satunyer group girl..

aku suka sebab ada Yazid AF..
tak sangka boleh menari..ingat dulu si Aril yg hebat sangat..

saper minat sila undi...hebat2 saingannya





so undi2 lah ya..saper minat...
sebahagian jer yg aku letak pic dorg..

hai geng ...wah ganas kata2 sapaan aku kali nie ya...he..he...Tengok tajuk entry tentu dah tau apa yang saya nak story kali nie..showdown lah..penah tengok tak yang kata tv8 setiap rabu...ye lah...esok...korang minat saper???aku minat kat semua group yang bertanding..aku suka tengok dance jer..tak penah lak sampai mengundi....tapi cuti nie aku macam nak gi ict je nak tengok secara live...lagipun minggu depan kan cuti sekolah....syoknyerrrrr.....

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com