Selasa, 7 Jun 2011

Evo jadian...


waja
Sebelum nie aku dah kasi citer pasal R3 kan..bukan ape..aku rasa baik sikit lah keta waja tu convert ke r3..daripada convert ke evo...tak best langsung..kalau minat kat evo tangkaplah satu. buat ape waja convert evo...aku marah sikit lah sebab sanggup dorang tukar keta waja tu sikit punya cun...aku rasa kalau korang tak tukar jadi evo pun waja tu still cun n laju...betul keta tu dah terbukti laju dengan enjin campro 1.6..

waja convert evo
waja R3
p/s..tq ya pak google..untuk imej2 nie..
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

3 ulasan :

  1. ye jadi-jadian..tak bangga buatan malaysia..

    BalasPadam
  2. lawa2 keta nih...hoho..
    juz follow blog nih :D

    BalasPadam

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com