Sabtu, 23 Julai 2011

Bola itu bulat...

selamat sejahtera....salam1 malaysia....


Go to fullsize image
bola ini bulat.


Malam nie macam biasa lah aku keciwa sikit tapi aku mantain sokong team negara kita.... skuad harimau kita telah di ngap oleh sang singa..adoi...bergetar dan bergelora jiwa dan perasaan  aku menonton skuad negara kita bermain...lagi keciwa bila Kapten Boleh eh..eh..kapten negara kita lah kena kad merah...nasib baik salah sorang pemain singa pun kena buang padang bila mendapat kad kuning kedua...

Biasalah tu memang adat dalam perlawanan bila bermain ada yang menang dan ada yang kalah...walau team kita kalah aku bangga..sekurang2nya bila timbal balik nanti kita boleh skor gol banyak dan sekat team singa dari mendapat gol...seri pun jadilah sebab berdasarkan kiraan kat tempat lawan kita skor 3 gol dah dapat 5 mata penuh...eh..betul ker aku kira nie..maaf lah aku tak tau sangat pasal bola yang tau aku tolong jerit2 bila pasukan team kita menjaring gol...

citer pasal sukan nie aku terkilan jugak malam nie tak der tunjuk live pasukan sepak takraw kita main...adoi..astro arena dah tambah lagi 1 iaitu 802 tapi siaran langsung belah malam ni tak der lah pulak...

So kita tunggu lah timbal balik nanti ya...saper2 yang nak gi stadium tu jangan lupa beli tiket awal2..nanti abis pulak...
pssstttt: JIKA TANPA SOKONGAN KITA, SAPA LAGI NAK SOKONG
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com