Khamis, 21 Julai 2011

Stail player Negara kita

Selamat sejahtera readers ku semua....( ayat mcm byk org yg baca)


ketemu lagi ya donk....oppsss...sasul..maklumlah asyik layan drama Ketika Cinta Bertasbih kat astro 141... straight to the point lah...sebenarnya saya nak stori mori pasal aksi pemain bola negara kita lah...aku bukan nak ulas lebih2 cuma aku nak nyatakan sikit perasaan yang tak puas aku nie jer...macam nie..tadi kan baru jer pemain negara kita menentang The Blues..aku sakit mata sikit lah pada pemain2 negara kita yang suka keluarkan baju dari seluar..sblum main semua smart jer baju masuk kat dalam seluar..bila dah start semua sibuk tarik baju tu keluar..aku tengok pemain luar tu smart sampai abis game.baju dorang still kemas...kenapa yer...stail atau memang wajib buat gitu??? saper boleh tolong jawab???tolong explain sikit...

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com