Rabu, 17 Ogos 2011

glamernyer..mengalahkan siti Nurhaliza..

hai....selamat sejahtera...Salam 1 Malaysia..

Hari nie aku menggagahkan diri menaip jugak..he,he,,,bukan aku tak sihat cuma aku malas...ni nak story sikit pasal awek cun nie...Korang kenal tak si Gadis manis yang bernama Siti Norhalijah tengok nama ala2 penyanyi popular siti Nurhaliza kan..Tapi kalau tak silap aku awek cun nie ialah seorang anggota Polis...aku pernah dengar nama awek ini di sebut semasa aku melihat persembahan TATU PDRM awal tahun nie.. Apa yang istimewa gadis ini..Jom aku kongsikan...
tengok jumlah rakan dia..

semua wanita yang membuat persembahan ni..siti norhalijah  n the geng
hebatkan..aku suka..teringin jugak menunggang motor berkuasa besar..
P/sttt:>>dulu aku dah jadi rakan kat Fb dia..orangnyer tak sombong dia add jer walau tak kenal aku..tapi aku remove semula sebab aku malu kat dia...orang glamer beb...

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com