Selasa, 9 Ogos 2011

Jangan tengok bagi yg lemah semangat

hello...selamat sejahtera dan salam 1 Malaysia..

Semalam merupakan hari yang malang bagi aku..bak kata org2 tua sudah jatuh di timpa tangga...Macam nie semalam saya selsema dan  badan dah mula nak demam kepala sakit dan berdenyut2...Apabila balik dari sekolah ingat nak baring2 lah nak melelapkan mata jab tapi tak jadi bila kuku jari saya telah terkena benang yang kasar yang digunakan untuk menjahit anak patung..adoi...sakitnyer...

AWAS!!! YANG LEMAH SEMANGAT !!

Ikutkan jari aku comel macam nie...
nie kuku aku yg telah di potong oleh benang dengan percuma..

berginilah jadinya..adooiii


sakit maaa....nak cuci rambut pun susah sebab
 ada lagi kuku yg  melekaat dengan isi yang saya tak buang..


Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com