Isnin, 19 September 2011

Kuliah Pertama KPF 3012

haii..selamat sejahtera...

Wah mesti kawan2 semua..seronokkan bercuti 3 hari..maklumlah menyambut Hari Malaysia.. mesti kawan2 semua ada banyak aktiviti yang dilakukan. Masa cuti saya telah diisi dengan menghadiri kuliah di UPSI..Dengan penuh semangatnya saya dan BFF(best friend forever) telah bertekad untuk menghadiri kuliah walaupun ada yang memberitahu bahawa kuliah ini tidak wajib..

Dengan semangat yang berkobar dan juang yang tinggi saya dihantar oleh Mr.Police ke UPSI..Nasib baik Mr.Police dapat tukar jadual kerjanya..Bagus Sarjan Mr.Police boleh bertolak ansur..Dapat juga saya ke kuliah yang pertama dengan harapan untuk menaikkan pointer pada sem ini.

Sabtu..(17/9/2011)
Sampai di UPSI kami berkira2 untuk memilih bilik kuliah..setelah keputusan dibuat kami pun ke Dewan Kuliah C kerana tak payah nak berebut2 naik lif/ naik tangga untuk ke bilik kuliah..kami beratur untuk mendaftarkan diri dan mengambil cd yang dibekalkan..Masuk dewan kuliah sudah ada pensyarah yang begitu ramah..sungguh bertuah dan rasa beruntungnya kerana aku dapat hadir juga ke kuliah..

KPF:3012-Perkembangan pendidikan di Malaysia( Falsafah &Dasar)
Kami di dewan kuliah C aku telah berkenalan dengan Pn.Shamsinah bt Salleh. seorang pensyarah yang ramah dan baik hati..mendengarkan segala maklumat yang disampaikan amat memuaskan hati dan rasa berkobar2untuk menyiapkan tugasan kali ini..Pn.Shamsinar telah memberi segala tajuk tugasan yang akan dilaksanakan..Puan Shamsinar juga memberi alamat,no.tel.email dan fb beliau untuk dihubungi jika ada sebarang masalah..Bagus kan bila mendapat pensyarah yang memberi penuh komitmen terhadap tugas nie.



Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com