Sabtu, 28 April 2012

New Look... I dont LIKE!!!

Hai reader semua....

lama tak update blog daa...sekali update terkejut beruk aku..Bukan apa sekali tengok design dah tukar dah..saya tak suka lor pakai interface tu..saya suka yang old school punyer dulu..saya tak berapa nak mesra pakai interface...sama jugak lah macam laman muka buka tu..sekarang kan tukar pakai timeline...nasib bagi saya timeline tu ok..so saya tak payah lah nak remove walau ada kawan-kawan yang kata pakai timeline tu lembab nak loading....

Bagi kawan2 yang tak suka nak pakai interface tu senang jer gi lah...tengok cara kat sini ya,,,

klik untuk yg rabun ya..

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com