Isnin, 21 Mei 2012

Laptop Usus...

selamat sejahtera..

last saturday saya dan family merayau-rayaulah kat Shah Alam..Niat gi survey harga laptop untuk bapak kat kg..maklumlah laptop bapak dah rosak dikerjakan oleh adik-adikku..Mak cakap nak laptop usus..tekejut monyet dan hampir sawan babi aku menggelakkan mak aku yg menyebut laptop Asus tu sebagai usus..almaklumlah orang tua kan dah tentu dia akan sebut mana yg mudah diingati..
Tetapi aku tak sempat nak beli bapak dah tel dia dah beli di Kuantan..hurrmm tak per lah laian kali aku tolong belikan benda yang lain pulak maklumlah bapak nak guna laptop tu segera sebab bapak nak taip cerita sejarah kampung Sungai Buan sebab bapak nak naik makamah pasal kes tanah orang asli yang di musnahkan oleh Tabung Haji Plantation..Bapak dah kerugian besar kerana pokok sawit yang telah ditanam habis dimusnahkan oleh Tabung Haji Plantation..Aku tau mak mesti menangis masa Tabung Haji musnahkan pokok tu kan..oleh itu bapak dan pendududk  kampung berusaha jugak untuk menang kes ini..apa yang perlu ssya bantu ialah membantu menaip sejarah kampung tu..semoga kami menang dalam kes tuntutan ini.
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com