Selasa, 15 Mei 2012

Selamat Hari Guru...

selamat Sejahtera.....

Di hari yang mulia ini saya ingin membuat ucapan buat rakan-rakan guru dan blogger-blogger guru yang dikasihi...Dengan Ucapan selamat hari guru... Tanpa insan yang bernama guru ini maka tiadalah orang yang menjadi manusia, tiada lah bijak pandai, alim ulama dan sebagainya. Bagi yang gagal jangan sesekali menyalahkan guru. Sebaik-baiknya muhasabah diri dengan melihat semula kelemahan itu ke dalam diri sendiri...

Saya berkata begitu berdasarkan pengalaman saya bersekolah dulu..sebabnya saya dulu bercita-cita nak jadi doktor tetapi start di form 2 cikgu sains lelaki tu entah apa2 mengajar saya pun tak paham..so di sini saya telah menyalahkan guru tersebut..sebaik-baiknya saya lihat semula ke dalam diri saya kan...apa lah saya ni..tak minat nak belajar salahkan orng lain pulak...
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com