Khamis, 6 September 2012

Sakit tekak..


Selamat sejahtera..
Kali ini saya ingin memaklumkan bahawa saya tidak mengajar maklumlah saya sakit tekak.. Hari ini saya terpaksa makan gaji buta nak buat macam mana suara yang keluar pun macam suara itik serati.. Begitulah jika kelebihan diri yang kita miliki tiba-tiba ditarik oleh yang maha kuasa.. Oleh itu kawan-kaan blogger semua bersyukurlah dengan apa yang kita ada selama ini..
Ada juga kawan-kawan yang mengesyorkan agar saya mengambil MC tetapi saya tidak mahu kerana badan saya masih kuat untuk bekerja hanya suara sahaja yang tidak boleh dikeluarkan.. Saya ingat saya hanya memberikan latihan bertulis sahaja lah untuk murid-murid tetapi tak puas hati juga sebab tidak dapat memberi penerangan kepada mereka..Maafkan Cikgu ya!


Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com