Selasa, 9 Oktober 2012

Teman Pengganti

Haiii...


Hai dah baca belum lirik kat atas tu... Saya bukan nak komen apa-apa cuma nak bagi tau saya suka sangat kat lagu nie.. 
Lagi satu saya banyak juga menggoogle pasal lirik lagu ni.. Ramai yang kata Malique ni tengah sakit lah dan macam-macam lagi khabar angin.. Yang aku tak puas hati ada yang kata dia barah otak... Mana ada..Dalam lirik dia tu dia ada nyanyi kan "komplikasi di halaman rusuk kiri" so cuba kawan-kawan pikir otak kita duduk kat mana ya... dan apa yang ada kat rusuk kiri pulak... Ha..ha... So keseluruhan lagu ini adalah satu karya. Sama ada karya itu ada kaitan dengan diri pencipta nya atau tidak saya pun tak pasti....



Sejak dua menjak ini, ku mencari fungsi kewujudan
Dalam persekitaran yang penuh kejumudan
Terperangkap dalam jasad, ku keliru
Mujur ada kau si peneutralisasi pilu
Namun aku tetap murung, berkurung
Tubuh makin susut, menunggu tarikh luput
Komplikasi di halaman rusuk kiri
Makin sukar nak bernafas, nak bergerak, nak berdiri




Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

1 ulasan :

  1. Assalamualaikum... TUAN Maksud peneutralisasi tue apa dia... xpernah dgr sy...

    BalasPadam

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com