Sabtu, 12 Januari 2013

Tak boleh memandu malam....


selamat sejahtera....

Stress tahap gaban lah semalam bila on the way dari sungai besar ke Shah Alam...Stress tu puncanya aku tak dapat nak fokus dan melihat dengan teliti bila melihat lampu2 kerera yang berkilau-kilauan...sehingga lah kereta aku nyaris disapu oleh bas...Memang bernasib baik semalam..kalau tak aku mungkin kehilangan anak.. Selepasni tobat dah aku tak akan balik malam2 lagi..Biarlah suami aku yg terror memandu tu balik ke sungai besar..Aku setia menanti sahaja lah jawabnya...

Bila dilihat semula kes aku nie..Aku terfikir kenapa ya?? Spek mata aku tak ok ker atau sebab apa aku tak boleh memandu malam???




Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com