Rabu, 19 Februari 2014

Dah meninjau sekolah baruku...



hai you olllss....Selamat Sejahtera..

Semalam aku dah gi melawat sekolah.. jumpa penyelia  petang, jumpa cikgu Punitha iaitu cikgu masa sama kat maktab dulu, ada cikgu Nen Riba iaitu cikgu non muslim dari sarawak, cikgu Vasanthi iaitu guru kelas anak aku dan cikgu Nurul yang baik hati pinjamkan takwim dia...

So ini dia jadual waktu saya..Bertuah betul kat sini dapat jadual 28 waktu..kalau dulu tak sah kalau tak dapat 32 waktu seminggu..Jadi lepas ni semakin sibuklah saya nak menghias kelas lagi sebab saya guru kelas tahun 3 Amanah.. Semoga saya berjaya...

#kalau sempat esok aku update pengalaman pertama di sekolah baru..





Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com