Jumaat, 15 Mei 2009

SELAMAT HARI GURU


rasanya baru lagi aku menjadi guru ni...tapi tahun ni sambut lagi hari guru tahun yg ke-6 aku menjadi pendidik...niat kat hati bukan tak nak mengajar kat kg orang-orang asli..orang kata "mengajar anak bangsa sendiri " tapi biarlah menimba pengalaman di tempat orang dulu..pengalaman itu merupakan satu yang sangat berharga...lagi satu alasan yang paling kukuh...suami aku pun keje kat sini susah sikit nak dapat pindah..polis susah lah sikit nak pindah..lagi pun suami aku baru jugak lah dalam 5 tahun menjadi polis. Ucapan khas sempena hari guru...buat rakan-rakan di IBMM 2001-2003 terutama ASMAH BAH DINDIP, FAUZIAH YOEK PENUK, SURYATI KADIR, HASNIZAL HAMZAH, HAMZARIZAH HAMZAH, NORMARIANA MAT JAIS, N SEMUA CIKGU-CIKGU ORANG ASLI...

SELAMAT HARI GURU " GURU PEMBINA NEGARA BANGSA"
lupa plak untuk abg ipar aku Anizan a.daud sk pos iskandar n adik ipar aku norhasnimah a.daud sk redong,segamat

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com