Ahad, 28 Jun 2009

seManGat huTan....


hah...tu lah ceritanya....kini aku sambung semula..pada pagi yg sejuk itu aku terjaga disebabkan cuaca yg dingin sehingga menusuk ke tulang....( sampai rongga tulang lah blh dikatakan) yang menyebabkan kaki ku mengalami kekejangan..itu lah masalah aku..bila sejuk jer kaki aku akan jadi kejang..aku bangun mengurut kaki ku..aku lihat jam di phone rupa2nya sudah pkul 7 pagi patutlah aku dgr suara riuh-rendah ayahku bersembang dgn adik2ku..aku bersyukur aku slamat pada malam itu dari musuh2 yg terdapat di dalam hutan..aku lihat emak aku sudah pun menghidupkan api untuk menjerang air. pagi itu kami breakfast sandwic n maggi..lihatlah gambar2 kat dlm blok aku ni..anak aku n pakcik2 n abg saudaranya makan kat khemah.. anak saudara n ayah aku posing sedang membersihkan bulu kancil yang dapat mlm tu..

selepas itu kami pun bersiap untuk mengambil durian.. suamiku mengikut adikku memungut durian aku pula mengikut ayah dan ibuku memungut durian di tempat yg jauh dari khemah kami.. kami ke tempat tersebut menaiki pacuan 4 roda ayahku...

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com