Selasa, 8 September 2009

aktiviti aku pada cuti yg lalu..

Dah lama rasanyer aku tak ngadap benda nie...sibuk skit dgn aktiviti kekeluargaan ... kuar mancing, menjala, kuar ronda2 n lik kg..maklumlah start dr ari kemerdekaan ari tu sampai skrg cuti nyer asyik 3 ari jek..cuti luar biasa tu..
28hb.Ogos.2009
Biasalah bila cuti aku n kuarga ku kuar ronda2 pekan sg besar ni...kbtlan cuti sek ari tu adik ipar aku dtg...so aku kenen2 suami aku ajak gi Lumut n lepak2 kat Teluk Batik..yg tak bestnyer gi bln puasa nie..1 kedai yg jual maknan hasil laut nie tak der yg bukak..
29hb.Ogos.2009-31hb.Ogos.2009
Ingt tak nak lik kg tapi entah antu aper yg merasuk nak sangat blik kg..dah tu dlm pejlanan lak tiba2 rasa mcm x nak lik kg plak..so kami pun melencongkan pjalann kami singgah di sekinchan membeli selimut( TOTO 4d) pas tu gerak ke kuala selangor..smpai kuala kami lencongkan sekali lagi ke Batang Berjuntai plak..kali nie singgah beli aiskrim plak..( Magnum). pejalann kami perlahan jer tak mcm biasa..slalu meter kelajuan akan menunjukkan 130/140 kalau nak lik kg.. dah sampai kg menyesal jugak coz ajak suamiku blik kg sebab dia dapat sms kena naik keje belah malamnyer..alamk.. nyesal tak sudah aku..penat blm abis nak lik keje smla..dah lah pejalanan ambil masa 4/5 jam..nyesalnyer.......
penghargaan: tq buat en saipul yg tolong cover keje suami aku yg kene roadblock mlm tu.
1hb.09.2009
setelah melantak aku pun kemas2 siap n kami dari kg bertolak pada pukul 10.30 pagi..kami selamat sampai kat Sg.besar pukul 2.30 petang n terus gi bazar ramadan beli makanan...makan..tidur...bangun kul 8.00 mlm tgk berita n seterika baju nak gi kerja esokknyer..

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com