Selasa, 8 September 2009

aper aku kesah...lantaklah

"kan abg jugak yg selalu cakap aper aku kesah....so abg buat jek tak tau kat mata2 org yg memandang abg tu..."

Hah tu lah kata2 aku kat suami aku..apabila dia hendak membeli nombor ekor... bukan semua org tau yg kita nie orang asli..tak kan nak cakap kat setiap pasang mata tu" saya ni orang asli, boleh beli nombor"

ader satu ari tu setelah suami aku kuar dari kedai Magnum, ader lah mata2 yg memandang aper lagi..suami aku sound lah..ader masalah ker...terbeliak mata org tu..hah padan muka...

penah jugak kawan suami aku kena tangkap..maklumlah dia org sarawak muka pun mcm melayu lah sikit..dia kena tahan ngan JAIS..bila JAIS tengok ic dia rupa2nyer bkn islam..kemudian dia dilepaskan oleh pegawai JAIS tu tanpa meminta maaf pun...ha..ha...malu JAIS salah tahan org...
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

2 ulasan :

  1. hei kawan2 dengar tak thr pantai timur..isma halil hamzah dah kembali....bestnyer...

    BalasPadam
  2. yer ker??? kena dengar nih! tq.

    BalasPadam

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com