Khamis, 10 September 2009

gembiranyer dalam hati.....








Hari nie kat sek keje aku ngadap Cik Paq jek..td kul 9.30 -10.00 td jek ader kelas pas tu kelas aku semua roboh....murid tahun 3 n tahn 2 tak dtg ari mereka direhatkan sempena UPSR.. Esok siaplah semula berperang dengan murid-murid nie......

Ingat tadi nak gi bilik makan rasa2 kuih raya yang akak tu bawak tp tak jadilah ari nie aku puasa sampai kul 3 kang aku makan lah...dengan erti kata lain aku puasa kat sek jek...menghormati kwan2 yg berpuasa..kat dlam umah aku sapa nak kesah kan......

semalam adik aku anta mms...terkejut beruk jugak lah aku tengok mms gambar keluarga cipan tu....mcm ner haiwan liar tu boleh ader kat kg aku yek..nie bermaksud hutan dah semakin tak ader..jd kat belukar kg aku pun boleh ader si tenuk tu...

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com