Jumaat, 25 September 2009

hapi bestday








Ari nie genaplah umur aku 27 tahun....nak kata tua bukan tualah cuma menjadi semakin matang dalam kehidupan ini...mane2 pengalaman lalu yang menjadi kesilapan dan kesasulan itu lah menjadikan aku semakin matang...

Hah...nak tau adiah special aku dapat....emm..tak dapat lagi..mungkin esok kot my hubby bawa aku n anak gi makan besar kat seafood...maklumlah ari nie my hubby keje 24 jam...tapi klu tak der adiah pun tak per yang penting my hubby n my bibby sayang selalu kat aku...

Tapi kan orang lelaki ni susah sikit lah nak buat sesuatu yang istimewa..seingat aku my hubby aku penah bagi teddy bear n coklat, baju n kad tu pun masa cinta2 dulu..


Seingat aku ari nie dia tak ucapkan lagi slamt ari jadi aku...bila nie...tadi dia blik sekejab anta kek jek....mcm tu lah setiap tahun..tunggu nak aku suruh ucapkan baru dia nak ucap...

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com