Jumaat, 25 September 2009

kelas memasak

nasi tomato
ayam masak merah

kurma ayam (favorite anak aku )


emm...cuti2 sekolah ni aku bosan plak duduk kat rumah...selalunyer aku tak lah memasak sangat kat umah bukan aku malas tapi penat sebab blik sekolah jek terus nak masak so selalu aku masak pun ari sabtu n ahad jek..lagipun ktorg duk 3 org jer kat rumah..masak pun kadang2 tak abis so beli lagi baik...


dah cuti sekolah nie aku masak lah special sikit..pada 23/9/09 aku masak nasi tomato, kurma ayam n ayam masak merah+ air strawberry campur aiskrim.yumyy ..makan nasi tu dari tengah ari bawa sampai malam....24/9/09 aku masak nasi beriani, ayam masak merah, kari sayur-sayuran n goreng papadom + air jambu (hpa ) sama jugak makan dari tengah ari sampai malam...25/09/09 aku masak kari laksa petang ni...pagi tadi dah makan nasi lemak kukus tengah ari tak masak dah..kari laksa nie pun mkn petang sampai malam gak...


sebenarnyer aku nie bukan malas dan tak pandai masak pun..yang membuatkan tak nak masak sebab tak ader orang yang nak makan...masak selalu jer tak abis..klu nak cuba sesuatu yang baru tu tengok buku resipi dan ikut mesti jadi punyer..aku pun kadang2 tak ikut sangat..mcm klu kita tak suka santan or rempah ratus tak payah lah isi.












Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com