Ahad, 5 Jun 2011

13 jam Memandu..

Ingat hari tu aku tak balik dah..tiba2 pulak suami aku kena gi penjara seberang perai, pulau pinang hari jumaat tu..Dia pergi pukul 7.30 balik semula ke rumah jam 4.00 petang..pas tu aku kemas2 baju 3 helai sorang terus gerak balik kg jam 4.15 petang sampai kg di Bera, Pahang jam 8.00 malam..

suami aku nie memandu memang ganas lah..tapi masih mengikut peraturan jalan raya..double line pun dia tak nak potong..ye lah dia pemandu kenderaan polis kan..dulu dia kursus 3 bulan cara2 memandu dengan betul..bukan macam kita yg biasa nie..belajar memandu pun beberapa jam sangat pas tu test n lulus..

AWAS..kalau korang tak berani naik keta suami aku nie..meter dia kekal mantain kat 120 hingga 150 km/j.. memang lah lajukan..aku syok jugak sebab dah biasa naik keta laju2..kalau aku naik keta org memandu slow mula lah dalam hati aku nie dah mula bersungut..penat lah naik keta slow2 nie..lambat sampai..
Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com