Jumaat, 3 Jun 2011

hobby cuti sekolah..

Cuti nie hobi aku ialah menonton televisyen..sama gak ngan anak aku..kitaorg layan kartun jer..antara kartun febret aku ialah...
spongebob squarepants..Tapi sejak cuti nie aku tak berkesempatan nak tengok
sebab pukul 5 aku dah gi dewan untuk main badminton..

nasib baik ada budak guard kat sek tu dah masukkan cerita2 ni yg episod yg terbaru dan belum di kuarkan kat tv3..
so aku layan sampai abis pas tu tak yah tunggu kat tv dah..
kalau aku balik kg adik aku pinjam Lappy aku ni sampai nak meletup dia asyik tengok Naruto..


canon ler..ape lagi..tapi petang pukul 7.30 aku dah tunggu depan tv.
tak jemu lah walau tengok berulang2..



Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com