Sabtu, 16 Julai 2011

Belajar Memandu..

Hai readers semua....

Maaf ler lama tak mengupdate blog..bukan aper aku sibuk sikit sebabnyer aku nie  baru jer gi belajar memandu..bukan aku tak tau memandu...aku tau lah sikit2 tapi lesen yg tak der...ha..ha...dah tua2 baru nak ambik lesen...harap2 aku lulus lah ya..aku test JPJ pada 4/8/2011..bulan puasa tu..harap2 JPJ tu nanti tak banyak kerenah lah ya..Sepanjang aku belaajar ni syukurlah tak der masalaah yg dihadapi cuma aku mendapat pak cik yang garang...bak kata orang.."tak kenal maka tak cinta.." setelah beberapa kali pak cik tu ajar aku akhirnya aku dapat belajar dan memandu dengan yakinnya...Wish aku gud luck yer....

Go to fullsize image

Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com