Jumaat, 22 Jun 2012

3 janji..

Hello..selamat sejahtera...

Dah lama sebenarnya nak story ketidakpuasan hati ini..tak puas hati tahap gaban tau kat  pelakon cantik ini..tengok nama Diyana Mastura..wei apa ni nama dah dekat nak sama ngan nama aku..lagi lah panas hati aku dibuatnya.. Rupa-rupanya ini lah dia Ana Dahlia pelakon 3 janji tu kan..wah-wah busuknya hati kau ya Ana Dahlia..sampai hati kau buat Dahlia macam tu..busuk hati kau ni ya..he..he.. Tu lah penangan 3 Janji..sampai hati kau buat Yassin mcam tu...he..he.. Sebenarnya aku nak story tadi pasal pelakon comel ini ialah isteri kepada Chef Riz anaknya Chef Wan tu lah..Isteri dia ni sekarang aku tengok semakin banyak tawaran berlakon..Abis 3 janji aku tengok dia kat rtm pulak..wah2 rezeki tu namanya kan..Tapi dia memang sesuai lah bawa watak jahat2 ni lagi2 bila dia jeling mata..aku rasa nak cungkil2 bijik mata dia..he..he..apa2 pun good job lah sebab buat aku menyampah tengok ko kat 3 janji tu kan..
Oklah setakat ni je lah luahan aku ni..kang macam2 aku menyumpah pulak..hati pun dah redha dari kemarahan bila dah luahkan perasaan nie..




Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com