Jumaat, 22 Jun 2012

Suamiku tak sihat..

Hari rabu lepas balik dari sekolah kami ke kfc untuk menikmati rasa ayam baru yang menggantikan spicy tu..bila dah beli bawa blik rumahlah..tak suka makan kat situ dan lebih selesa makan kat rumah..but yg pelik suami saya ni gi keluar lak..tadi kata nak makn tapi gi keluar pulak..rupa-rupanya suamiku menahan kesakitan dan terus ke klinik swasta untuk membuat pembedahan kecik..OMg aku sendiri x tau yg dia nak operate buang ketumbuhan yg x serius tu tapi bila benda tu menyakitkan dan mengganggu pergerakkannya tu sebab dia trrus ke klinik..ok lah sekarang ni.. Cuma kena tunggu lagi seminggu untuk sihat sepenuhnya..kena lima jahitan.. Rasa sedih dan kesal jugak bila dia gi klinik sorang2 dan x bagitau saya pun dia nak pergi mana..jadi membuatkan saya tertunggu2 kat rumah..ingat nak makan kfc sama2 mlm tu tapi x dapat lah sebab saya lapar sangat..he..he..


Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com