Khamis, 31 Januari 2013

Welcome Februari....


Selamat sejahtera....

Cepatnya masa beredar..duduk diam2 dan pejam celik kita dah masuk bulan ke 2 dlm tahun 2013 ini ya.. cepatnya masa beredar..x sangka dah sebulan aku bertugas menghantar anak ke taska setiap pagi dan mengambil anak balik dari sekolah... sebulan jugalah aku dah memandu kereta..kalau tak sebelum ni aku naik motor jer..dan aku rasa berbangga jugaklah pada diri sendiri dalam tempoh sebulan ni aku memandu aku dah drive sendiri ke tanjung malim dan dah ke shah alam.. tapi shah alam tu belum habis aku jelajah sendiri..aku dah sampai seksyen 9 ipd shah alam, seksyen 7 i-city, seksyen 25 iaitu balai polis suami aku ler...

Jika semua tu suami aku yg selalu buat tapi kini aku yg paling kerap buat..jika dulu jika suami x sempat ambik anak atau keluar kerja 5 pagi akulah yg buat tapi kini tidak lagi..semua aku buat..barulah betul tugas aku sebagai seorang isteri...ha..ha...

Pstttt..... jadi jugak 1 entry akhir bulan januari dan sambil menunggu 6.20 petang..( kat sek tunggu anak balik)...



Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com